Wednesday, May 25, 2011

bila semua berbicara tentang result .

sudah sekian lama agaknya blog ini bersendiri.
maaflah, sebenarnya cuma tak ada masa nak berblogging macam orang lain. dan secara jujurnya, i'm not into blog blog ni sangat sebab banyak lagi benda saya boleh buat macam korek hidung, kira bulu kaki dan sebagainya.

jadi ada kawan yang marah. dia kata " kau ni nama je ada blog tapi malas nak update. meh aku jadi PA kau update kan pasal kau setiap hari " katanya.

OMG OMG OMG. saya bukan artis. mungkin belum lagi. mark that.
jadi mulai saat ini aku berazam untuk rajin mengupdate blog untuk menambah followers. terima kasih pada semua ya.

sebenarnya nak cerita pasal

RESULT!!!

sekarang ni budak uitm semua duk sibuk2 check result, tanya result kawan-kawan dan macam2 lagi. tapi jangan lupa jasa lecturer dan kawan2 yang banyak membantu kita dalam mencapai keputusan yang cemerlang.

jadi di kesempatan ini saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan-kawan dan juga lecturer yang banyak membantu dalam tempoh pengajian ini. 

4 hari lagi dah nak start belajar !!! still not ready yet.







No comments:

Post a Comment