Saturday, May 28, 2011

cinta datang tanpa diundang; cinta pergi tak diketahui.

hello bloggers.
seperti yang dijanjikan, sekarang dah kena rajin update blog. nanti kawan-kawan tak keluarkan ayat-ayat untuk MENYENTAPKAN aku. 

isnin dah mula start sem baru. 

OH MA GADDD OH MA GADDD.

 i'm not ready yet for classes, assignments but i really enjoy to meet all my friends, jumpa junior yang 'auuummmm'.

seriously sebenarnya tak tahu nak cerita apa, tapi inilah pengalaman selama 
20 tahun hidup. cuti semester selama sebulan ini juga aku menyambut hari kelahiran yang ke-20 dan seperti yang dipendam dalam hati, rasanya dah sampai masanya untuk bercanda bersuka-ria. 
by the way, siapa tak rasa LONELY kan kalau dah 20 tahun single. tapi kan, apa yang aku lalui selama ni aku rasa penat nak percaya pada orang yang suka menaburkan janji dan kata manis tapi tak pernah nak tunaikan. sedihkan, tapi aku percaya ada hikmah disebalik apa yang berlaku.
kawan-kawan pun ramai cakap, 'you are just 20 muda lagi seyh'. betul jugak apa diorang cakap. tak perlu nak menangis meraung-raung takde kekasih hati sebab satu hari nanti pasti ada yang datang. 

last but not least, from now on, I need to forget what have gone; appreciate what still remains and look forward to what's coming next. come on hilmie.

1 comment: